Bli medlem!

Stöd oss genom att bli medlem i våran fina förening! Med ditt stöd kan vi hålla lederna i fint skick och säkra! Tveka inte, det är billigt också 😉
Du som köper ett personligt medlemskort av oss kommer få en värdecheck på hela 300 kr! Alltså får du pengarna tillbaka 🙂 Med denna check kan du handla hos våra samarbetspartners. De hittar du under fliken Medlemsförmåner.
Medlemsavgift för i år är ynka 300kr per personliga medlemskort inkl värdecheck.

Här kommer viktig info vid inbetalning av medlemskapet. Vi har anslutit oss till den digitala världen för att minska massor av timmar med papper och slicka kuvert 🙂 Vid inbetalning så kommer du få ett sms & Mejl med en länk. Klick på den och följ de enkla instruktionerna 🙂

Enklast är att klicka på följande länk: Cardskipper

eller Swish till nummer:

1233423910

OBS! Mycket viktigt! Om du Swishar från någon annans telefon, då måste du uppge namn, mobilnummer och e-post till den som medlemskortet gäller för.

Det personliga digitala medlemskortet och värdechecken kommer annars till det numret swishen kommer ifrån.

Ryms inte uppgifterna så skicka ett sms till Robert Andersson 0705726860 med kompletterande uppgifter.

Ditt personliga medlemskort kommer till appen cardskipper. Fullständig information finns i det sms du får.

Eller Postgiro: 48 95 711-2
OBS!!!!!!! Märk insättningen med namn, mobilnummer och e-post.

Ditt Personliga medlemskort kommer till appen cardskipper. Fullständig information finns i det sms du får.

Tusen tack på förhand från oss alla i föreningen!